måndag 20 september 2010

It's a hard knock life

Jag och Smurfen for ju som sagt ut med vespan och körde:) Först for vi till jour livs där jag köpte tuggummi och sen åkte vi bara runt överallt:P Det var iskallt!!

   Men iaf, om dagen då... Hade ju sovmorgon till 09.30, tog vespan till skolan! På svenskan, som var första timmen, så kollade vi på en estnisk film:) Efter det hade vi bild, sen matte och sist idrott. På idrotten filmade jag, Smurfen och Soffan olika saker vi gjorde, bilder nedanför!:)
   Efter skolan for vi till Soffan. Sedan for jag och Smurfen och tankade för det hade börjat blinka, hehe har kört för mycket!;) Efter det hämtade vi Soffan, hon cyklade brevid oss, och vi for hem till mig. Vi hade en läxa i elevens val/bild där vi skulle filma våran vardag, så det gjorde vi. När vi lagade mat, när vi åt, när vi satt i soffan och var mätta, när sophie gick på toa (haha! Inte seriöst ju!!), när jag gick och lade mig, när jag vaknade och när vi far till skolan, jag&Smurfen på vespan och Soffan på cykeln:)
   Jag har växtvärk, som inte är roligt!!, och har lagt mig i sängen (pallar inte och sitta när jag har växtvärk haha, och nu ska jag kolla på the hills:) Puss<3

ps. ni får bilderna senare för det krånglar nu!:( .ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar