lördag 18 september 2010

I sing out for all of you, with no one to hold on to.

Jag har just ätit mat, samma som igår, se bild i några inlägg neråt, haha:) Kanske bastar senare ikväll också, om jag orkar;) Dessutom ska jag kolla på en film, som jag även gjorde igår. Har två stycken "skräck-filmer" på externa hårddisken. Den ena kollade jag som sagt på igår och den heter fear. Den andra, som jag ska kolla på idag, heter Kiss the girls :) Har egentligen ingen aning om vad det är för film, kommer inte ens ihåg varför jag har fixat den dit, haha:D
   Nu säger pappa att han behöver internet. Det är inte som hemma när alla kan vara samtidigt. Här i stugan har vi 2 stycken internet-saker (dongel om det nu var så det heter!), men en har slutat funka så just nu har vi bara en!:( Men som tur är så har pappa beställt en ny(Y)...
   Förresten, är det nån som vet hur man fixar en egen header, alltså en sån där bild som man har högst upp på bloggen?! Fattar ingenting när jag går in dit vars man ändrar sånt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar