söndag 26 september 2010

I just want to be happy

Tjenare!:) Efter att jag skrev sist så har vi spelat lite mer mario cart wii, gosat lite mer med Vilmar, spelat lite mer och gosat lite mer m.m. ;) Inget riktigt speciellt iaf..
   MCTV for hem vid 15.00 ungefär och efter det har jag fortsatt med att inte göra något speciellt, har varit en seg och lite tråkig dag..
   Det var egentligen tänkt att jag och Smurfen, och kanske Soffan (är inte säker för läste på hennes blogg att hon mådde lite dåligt), smkulle till våran stuga och sova där bara vi, men Smurfen fick inte för hennes mamma så det blev inget!): ;s
   Menmen, jag började kolla på en film för ett tag sedan, Step up 3D, men så kom Ville och sa att vi skulle spela mcw (mario cart wii), så då gjorde vi det:) Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen!
   POK<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar