torsdag 30 september 2010

I must confesse that my loneliness is killing me now

Hejsan hoppsan!:) Har just haft finska, men har slutat nu:) Och än en gång har Sandra och Sophie lämnat mig ensam här och stuckit på stan, typ just innan jag slutar min lektion!...
   Har bara teknik kvar som är om en halvtimme och sen efter skolan ska jag nog typ till aspen och där ska Malin lära mig kasta slägga, haha:) Men hon hade nå uppgift att hon skulle lära någon och göra det och filma det och sen visa till hennes lärare:)
   Jag sitter just nu i ett asvarmt rum mellan två väggar som är av glas och glasdörrar, därför det är asvarmt och dålig luft... Men det fanns ingen annanstans att sitta!;) Fast nu pallar jag inte och sitta här nå mer så måste flytta mig, NU! Hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar