fredag 24 september 2010

I want you in my room, lets spend the night together.




















Sitter här i mörkret i mitt rum och har på mig mina übersköna strumpor;) Efter att jag skrev sist så har vi suttit och fikat, mums;) Men åt typ en halv bit av chokladkakan och en halv bulla, sen orkade jag inge mer:>
   Har ingen aning om vad jag ska göra nu, kanske kolla på ytterligare ett avsnitt av 90210, vi får se:P Imorgon kommer VILMAR och Tilde till oss, yeey:)<3 Har inte sett Tilde på ett tag, så blir roligt och träffa henne igen;)<3 Dessutom ska hon ju flytta till torneå (som är just brevid happis) :D Hon bor just nu i rovaniemi...
   Och Vilmar tackar man ju aldrig nej till, han är den sötaste lilla kille jag någonsin sett, ni andra killar kan slänga er i väggen, ni har ingen chans mot Vilmar;)<3
   Men nu ska jag fundera på vad jag ska göra, hehe, HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar