torsdag 16 september 2010

Andra inlägget

Hej igen:D Jaa då ska jag berätta om min dag då! Som vanligt var jag i skolan! Första lektionen vi hade var so och där gjorde vi ett prov om politk, fun! Efter det gick vi till t-skolans aula, där det var något om våra framtida planer elr nåt sånt.. Sedan har vi även haft matte, finska och teknik.
   Efter skolan for jag hem, förde först hem Sophie (vi åker med min vespa hihihi):D Nån gång efter att mamma slutade så for vi till ica och handlade sådant som jag ska ha med mig imon då vi har utedag med klassen.. Sophie kom till mig nån gång efter det. Det var tänkt att vi skulle jobba matte eftersom vi måste bli klara med kapitlet till måndag, men vi var mest vid datorerna, hehe:) Men vi gjorde iaf 2 uppgifter, och vi har bara en kvar!(Y)
   Vi har kollat på helt nya avsnit av one tree hill, på varsin dator, hehe, oså har vi ju varit vid datorerna och haft roligt;) Glass har vi också ätit, mums(Y) Hon for hem vid halv 9 och då gick jag i bastun!
    Nu blev det ett långt inlägg, hoppas någon orkade läsa det, hehe;)
POK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar