söndag 19 september 2010

God morgon

Eller ska jag kanske säga god dag!? :) Idag vaknade jag nån gång, haha kollade inte på klockan! Har inte gjort något alls efter det, bara legat i sängen och kollat på How I met your mother :P Snart ska jag börja städa och packa ihop mina saker oså ska vi tillbaka in till stan:)
   Har dessutom tänkt att jag och Soffan ska på bio idag!:) Dem visar I rymden finns inga känslor igen. Dem visade den för 2 veckor sen, tror jag, men jag hade ju tyvärr blivit sjuk då så vi kunde inte gå på den.... Jag har skickat sms till Soffan, men som vanligt så svarar hon inte! Inte för att jag trodde att hon skulle det heller för hon har typ aldrig pengar eller så har hon inte mobilen vid sig, det är väldigt svårt och få tag på den där flickan vettni!;) Men jag ska ringa till henne snart, enda sättet att få tag på henne!:D
   Men nu måste jag börja fixa här så att vi kan röra oss hemåt, puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar