torsdag 30 september 2010

Kenza Tyra show

Tjabba tjena!:) Efter skolan for jag och Sophie till aspen där Malin ju skulle lära mig och kasta slägga, haha:D Men det var ju riktigt enkelt, nog för att jag hade en på 2 kg, haha:D Vi var inte länge där, typ 20 minuter, max!;) Efter det for vi först till mig och sen till Soffan och hämtade pengar oså for vi och åt på Big Street café:) Vi hade 30% rabatt där som vi fick igår i våran goodiebag:P
   Efter det förde jag hem henne och jag & mamma for på stan:) Först till den nya klädaffären Crown, dyrt! Som om vi behöver mer sådana affärer!! Hittade en snygg och mysig kofta men den kostade 800 spänn, inte värt det!!
   Efter den affären for vi till Rajalla! Där hittade jag en kofta, en tröja, ett par leggins (som jag redan har men dem har blivit asfula!!), en jacka och säkert något annat:) Men jag hade inte pengar, så köpte inget!... (Du är väl stolt över mig nu, Soffan!) hehe;)
   Men nu ska jag kolla på det allra första avsnittet av Tyra & Kenza show!:) Pusshej!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar