fredag 17 september 2010

@ stugan

Hejsan hoppsan:D Jag är i stugan och har varit här ett tag:) Efter att jag skrev sist så for jag och mamma till ica och handlade och sen for vi till stugan. När vi var framme här så fixade jag en sallad och sedan åt vi. Efter det har jag kollat på 2 avsnitt av How I met your mother :) Internet är riktigt segt här i stugan, det tog typ 10 minuter och bara öppna internet, elr nå sånt;) Riktigt irriterande är det iaf, för när det inte finns så mkt och göra här så vill jag ju kunna vara vid datorn, hehe:P
   Jaa, min uppdatering ihelg kommer iaf inte vara lika bra som den har varit idag, haha:D Tror att det här är mitt nionde inlägg för idag:D Men nu ska jag ta foto på min lilla koja (mitt rum) här i stugan så att jag kan visa er hur det ser ut:) BRB....

Edit:



















Jag vet att det inte är precis världens bästa bilder på mitt rum, men för det första så tog jag med datorn och för det andra är det svårt och ta foto för att det är så litet, haha:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar