onsdag 14 december 2011

Wherever I am and whatever I do all I can think of is you. When I am awake and when I am asleep all I can think of is you.

Jävla skit slask! Idag på morgonen när jag gick till bussen så blev mina skor och strumpor så jävla blöta, samma sak när jag gick i Kalix från skolan till busstation;s Mycket trevligt med slask, not!

Jaa så nu är jag tillbaka i skolan igen. Det var faktiskt ganska chill, onsdagar som brukar vara så långa och jobbiga. Men finskan var chill, historian var chill och svenskan/engelskan var chill. Vi fick till och med sluta tidigare från sve/eng eftersom vi inte hade något att göra, så vi hann med den tidigare bussen. Nu är jag hemma och snart kommer mamma och mommo och plockar upp mig oså ska vi på stan. Hoppas att jag hittar resten av julklapparna nu, skulle vara skönt och ha det klart. Byyye<3

Jag vet, jag vet. Jag är så snygg på den här bilden. Haha, där är Tilde och ser bedårande ut oså ska jag förstöra med en ful min!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar