onsdag 14 december 2011

Maybe I need some rehab, or maybe just need some sleep.

Nu har jag julklappar till nästan alla, skönt! Var på stan i nästan 3 timmar med mamma och mommo, ändå var vi bara på 2 affärer, haha. Oså avslutade vi julklappsshoppandet med mat. Nu har även Nisse kommit hem från sitt äventyr, han var dock inte borta så länge, bara i några dagar, men det känns som en evighet varje gång... När vi kom hem så var han så söt när han stod vid gången/garaget och jamade<3

Snart ska jag i bastun och sen ska jag kolla på någon serie? Läsa min bok? Något iallafall;) Imorgon är det kort skoldag som gäller och sen pluggdag hemma hos mig med Sophie. Oså håller vi tummarna att Ida kan komma på Happis besök ihelg, då har vi + Sophie stora planer, typ;) Ha det bra, pusshej<3

Min vackra julstjärna och två nyinköpta julklappar (vänd åt fel håll...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar