tisdag 13 december 2011

Dag 7

En bild på dig och din bästavän.
Din Facebook profilbild med flest likes.
En bild på den personen som vet mest om dig.
En viktig person i ditt liv.
Dagens outfit.
En låt som du kan lyssna på om och om igen.
Åtta bekännelser.
Bild på en tid du saknar.
Gammal och ny bild på dig.
En bild från din förra sommar.
Bakrund på mobilen.
En puss- eller kram bild på dig med någon annan.
Några favorit citat.
En bild som du tycker visar kärlek.

  1. Jag har enormt dåligt självförtroende.
  2. Jag älskar att umgås med familjen/släkten.
  3. Trots att jag går samhällsprogrammet så är samhällskunskap inte mitt ämne, verkligen inte.
  4. För inte så länge sen ville jag bli inredare när jag blir stor, nu vet jag faktiskt inte. Förutom fotograf då.
  5. Jag älskar mina katter, jag kan inte tänka mig att vara utan dem, de får gärna leva lika länge som jag gör;)
  6. Jag kan inte rita. Alltså jag kan inte ens rita en katt utan att den ser missbildad ut.
  7. Jag har bloggat i över 3 år, men bytt blogg ett x antal gånger. Jag har även en fotoblogg.
  8. Jag älskar att fotografera. Jag har märkt att sen mitt intresse för fotografering har kommit så märker jag en massa saker jag vill fota, som jag annars inte skulle tänkt på tidigare. Kanske svårt och förstå, det är svårt att förklara. Men så är det;)
2. Mina kusiner Tilde, Leo och Vilmar<3



4. Mitt rum som jag själv bestämt hur det ska se ut och gjort det (målat,möblerat, allt)


5. Mina katter Alma och Nisse<3


7. (Klicka på bilderna för att komma till mina gamla bloggar)
Första bilden var en header för min allra första blogg.
Andra bilden är min nuvarande header för min fotoblogg.
Tredje bilden är headern för min förra blogg.



8. Några bilder jag har fotograferat.





1 kommentar: