onsdag 7 december 2011

I should be playing in the winter snow, but I will be standing under the mistletoe.

Heeeeej. Här sitter jag, i skolan, och tråkar ihjäl mig. Första timmen hade jag finska som var chill. Sen så fick vi reda på att vi inte har någon historia, så vi hade håltimme i 2-3 timmar. Det var ju, roligt... Jag och Sophie gick till Lyktan och åt lunch och sen tillbaka till skolan. 12.10 började svenskan/engelskan som jag sitter på nu. Tidigare idag så hade vi frågat våran lärare om vi måste komma på denna lektion, men det var vi tvungna. Ser inte meningen med det nu eftersom det enda vi har gjort är att sitta här och mögla..... Annars skulle vi kunna åka hem 9.50, istället åker vi hem 14.35. cutcut, hejdå.

Gammal bild från våren när jag just klippt håret kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar