söndag 18 december 2011

Let me hear you say whoa-oh-oh-oh.

Igår kväll dök helt plötsligt Ville, Malin och Sofia upp hemma hos oss. Då kollade jag på film, Crazy stupid love, med dem + Jesper som dök upp lite senare. När filmen var slut så for alla, förutom Ville då. Jag började klippa ihop en film från fredag/lördag när jag var med Sophie och Ida. Är dock inte klar med den. Sophie sa att den måste vara klar på måndag, men vet inte om jag kommer hinna göra klart den. Har haft en massa annat att göra, förlåt Sophie!:( Haha..

Men idag så har jag och Ville plockat fram granen och pyntat den. Den har även börjat snöa, så kan väl säga att julkänslan har kommit tillbaka liiite. Nu håller vi bara tummarna att snön stannar, och att det kommer ännu mer!! Lite senare så for vi till stugan och var där en stund, åt och chillade. När vi kom hem så satt jag i över en timma och jobbade på min samhällsrapport. Ska jobba varje dag på den så att jag inte behöver sitta hela jullovet.. På tal om det så får vi jullov om 3 och en halv dag, Awesome! 








1 kommentar: