fredag 23 december 2011

It's a good thing you can't get drunk on music, otherwise I would be totally wasted.

Idag ringde pappa till mig kvart över 11 och frågade om jag skulle med honom och mamma och äta när mamma får lunch (11.45). Jag steg upp, klädde på mig, fixade mig och halv 12 var jag ute ur huset på väg in mot stan där dem skulle plocka upp mig.

Senare kom Sophie till mig. Vi spelade wii ett bra tag. Men när det verkligen inte gick bra för oss så gav vi till slut upp. Vid 4 tiden for vi till Leilani och åt med Ville, Malin, Jeppe, Soffi, Ina, Frida och Rasmus. Eftersom jag redan varit med m&p på max så tog jag en kycklingsallad, oså tog jag t.o.m. isvatten. Sen hamnade vi hos oss oså har vi spelat just dance, singstar och buzz, var mycket trevligt! Oså slutade vi kvällen med en biltur (jag, Sophie, Ville, Jeppe och Ina), innan vi förde hem J&I. Snart är det dax och sova, så godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar