torsdag 8 december 2011

If you pay attention to the words of every girls favorite songs, you'll find out everything she's afraid to say.

Idag slutade jag redan klockan 11, chillpill. Första lektionen var samverkan där jag samlade ihop en massa vinter/julbilder och gjorde ett bildspel av dem och musik till. Jag har även tidigare skrivit om hur jag firar min jul, på engelska. Vi ska nämligen göra detta bildspel, spela in när jag läser texten om julen och skickade det till en skola i Rom (?) där de lär sig svenska tror jag och vissa elever därifrån ska komma hit i januari kanske det var..

Andra, aka sista timmen hade vi svenska där vi knappt gjorde något. 11.27 hoppade jag på bussen hem. Som btw struntade i att köra genom stan i Happis, så hamnade på busstation istället för vid station, hehe låter kanske lite fel det där, men med station menar jag "tågstation", Happis bor fattar var det är..

Nu ska jag glo på nån serie, ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar