fredag 23 december 2011

This life hasn't turned out quite the way I want it to be.

Idag har det inte hänt så mycket eller något speciellt. Jag och Sophie steg upp vid halv 12 tiden och ett tag efter for hon. Just nu kollar jag på en film, dock någon som jag redan sett förut så orkar inte göra en filmrecension om den. Oså har jag äntligen lagt upp en slinga efter taket i mitt rum, elr på halva sidan av rummet, där jag sover. Har tänkt göra det länge, men aldrig blivit av.

Imorgon är det julafton. Tiden har gått så himla fort alltså, det är ju fan julafton imorgon!! Det här året blir det nog rekord på hur lite vi kommer vara hemma hos oss. De enda som kommer är mommo, moffa och min morbror Janne! Fammo kommer inte, min farbror Jari med familj kommer inte och min andra morbror Markus med familj kommer inte. Dock så åker vi till Luleå på juldagen, alltså till Markus, Christin, Tilde, Vilmar och Leo. Där ska jag stanna i några nätter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar