måndag 9 april 2012

Sometimes we expect more from others because we would be willing to do that much for them.

Idag har varit en riktig "slappa-hemma-dag". Jag vaknade redan vid 9 tiden och var egentligen inte redo att vakna. Jag låg kvar i sängen ett tag. Efter ett tag så steg jag till slut upp och gjorde frukost och kollade på one tree hill. Har hunnit se några avsnitt. Älskar de tidigare säsongerna. Jag skulle kunna kolla om och om igen!

Snart ska jag till mommo och moffa med mamma. Vi är nämligen bjudna på middag. Det var riktigt länge sen det hände. Jag älskar och fara dit och äta, det är något speciellt med mommos mat. Tjing!<3

Hittade en snart 2 år gammal bild på mig och Vilmar. 2 år!! Tänk att Vilmar blir 2 år om bara 1 vecka! Bilden är tagen just efter att jag tagit konfirmation.


På tal om att Vilmar blir 2 år snart. På lördag fyllde Leo 1 år!! Vad händer med dessa gossar, de växer upp så snabbt ;) <3<3 Här är jag med en nyfödd Leo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar