onsdag 4 april 2012

Oh hey life, I didn’t see you there behind all that school.

Sorry alla stalkers för den dåliga uppdateringen!! 

Måndag: hemma från skolan. Som tur är så försvann min thing så jag blev glad igen. 

Tisdag: Tillbaka till skolan. Först engelska där det var chill pill och sen idrott där vi hade massage och relaxing. Härligt värre! Fast annars var dagen inte riktigt på min sida. Jag hade en "major yoghurt explosion" i min väska. Hade en mini drick-yoghurt alltså i väskan och locken hade åkt bort (hade dock bara lite yoghurt kvar), men det var nog för att det skulle komma på allt i min väska, inklusive datorn. Men det gick bra efter ett tag. Oså ni vet såna där saker som är i affärer, när man ska gå in, där inne, i affären typ så är det saker som öppnas, haha, den skulle jag springa igenom oså stängdes den just och sprang in i den, låret led. hahaha, sen så gick jag in i en brandpost som var på väggen, en sån där som ser ut som ett skåp typ. Var alltså inte riktigt min dag!

ps. jag skriver om idag i ett annat inlägg, annars blir detta alldeles för långt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar