söndag 1 april 2012

Putting your iPod on shuffle, then skipping through every song to find a certain one.

Igår var jag med mamma och mommo till Rajalla. Hem fick jag ännu en ny tröja och en ny vår-jacka. Senare så kom Sophie på besök, över natten. Även Ina var hos oss (och Ville ofc), och Jeppe hämtade vi senare. Det var ju även earth hour igår, deltog ni? Det gjorde vi. Vi släckte allt och tände en massa ljus. Sen när även Jeppe hade kommit så hade vi lite musik quiz på spotify.

Det blev lite sent igår så jag och Sophie vakande först vid 11-12 tiden idag. Vi gjorde lite mat och sen for hon hem. Då for jag med Ville till stugan och var där ett tag med mamma. Dessutom har jag fått samma sak som jag hade på sommaren förra året, en väldigt jobbig sak kan jag säga er. Har som bara lust och gå i ide och inte komma tillbaka/vakna tills det försvunnit...

Nu är vårjackorna framplockade (den röda är ny)


1 kommentar:

  1. Big surprise att ville vann, slå honom lite från mig! :)

    SvaraRadera