söndag 8 april 2012

*low battery* *low battery* *low battery* Well, apparently, you have enough battery to remind me every 2 seconds.

Även idag har det varit solsken ute. Vi har haft riktigt tur med vädret den här påsken. Jag, mamma och Tilde har varit ute på samma runda som jag, mamma och pappa var på för någon dag sedan. Sparken var med oss även denna gång. Tyvärr såg vi inte rådjuren som brukar hänga på samma ställe och som vi brukar se varje gång vi åker förbi, i skogen alltså. Mommo och moffa har också varit på besök. Vi har grillat korv och bara myst på. Oså har vi naturligtvis åkt skoter.

Nu är jag i stan igen. Jag har varit i duschen och snart ska jag på bio med bland annat Sophie, för och främst henne iaf. Vi ska se Titanic, i 3D, spännande! 

Våran vackra stuga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar