lördag 7 april 2012

If you stay really quiet and listen very, very closely, You can hear the beautiful sound of you shutting the fuck up.

Idag har jag varit in till stan en sväng. Har hämtat Tilde och passat på att duscha hemma när vi hämtade lite saker. Håret blir så konstigt av vattnet här i stugan. For iaf tillbaka till stugan sen och har då varit ute med Tilde på isen/skogen med sparken. Det har blivit mycket sparkåkande de senaste dagarna. Har även kört lite moppe på isen. Ville kör omkring hela tiden, så tänkte att jag också ska testa. Men det kändes som att man skulle ramla hela tiden!

Senare har även mommo, moffa, Janne och Malin varit på besök. Vi har ätit god mat och umgåtts. Var även då ute med Ville, Malin och Tilde med skotern i skogen, Ville på moppen som vanligt ;) Var för en liten stund sedan ute på isen med mamma, pappa och Tilde. Vi släppte iväg två rislyktor.

Jag har idag sett det allra sista One Tree Hill avsnittet någonsin. Det är över nu. Visste inte riktigt vad jag skulle göra av mitt liv längre så jag började kolla om på serien, från allra första avsnittet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar