onsdag 6 juli 2011

Your body makes me jump of joy.

Tjenare vänner! Även idag har jag varit med Sophie! :D Men dagen började med att Ville skickade sms till mig just för 10, kommer inte ihåg om jag sov då, eller så hade jag just vaknat. Men iaf, han frågade om jag kunde åka med vespan och hämta mat, så jag steg upp och typ 15-20 minuter senare var jag ute.

Vid 1-tiden for jag och Sophie till Rajalla. Haha, jag skickade iväg Sophie ett tag eftersom jag skulle köpa en present till henne och jag skulle ringa när jag är klar. Men då när jag var klar så gick det inte och ringa till hennes mobil, och hon hade inte pengar på den så hon kunde inte svara på mina sms eller ringa till mig!! Så jag gick omkring i mer än en halvtimme och letade efter henne, haha :D¨
Nu ska jag kolla på film, HEJDÅ.


Bild lånad från www.hofh.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar