tisdag 12 juli 2011

Every now and then I get a little bit lonely.

Börjar inlägget med att svara på en kommentar jag har fått:







För det första: Alltså jag fattar inte det här med att kommentera anonymt. Jag menar, om du vill säga något, så kan du väl iallafall stå för det, eller hur?! Patetiskt.

För det andra: notera att jag skrev TYP och dessutom så menade jag i de "riktiga" inläggen! Det inlägget innehåller ju bara en mening typ. Men det kunde ju inte du veta, sry, mitt fel.. -.-

Okeyy, då var det klart. Idag har det varit mulet hela dagen och det regnar från och till. Jag vaknade nog först vid halv 11 tiden, skönt och sova ut. Har varit en sväng till kiosken med mommo och ätit. Oså har jag kollat på en film, har sett flera filmer den senaste tiden! För ett tag sedan så var jag i bastun. När jag var klar där så cyklade jag ner till forsen och badade, super härligt!

Fick även idag veta att vi faktiskt får besök imon, yeey. Ska få träffa mina favorit killar och förhoppningsvist Tilde:D HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar