söndag 17 juli 2011

My eyes are open, but I most be dreaming.

Oherre, nu har jag inte bloggat på några dagar! Men jag har faktiskt inte haft tid. På fredag så tog jag, Ville och Ina bussen till Säivis. Där var vi några timmar på byagården och på Elmas café och fikade, oså spelade vi biljard, vilket jag och Ina var bäst på! Senare for vi till stugan och sov där över natten.

Igår åkte vi in till stan. Först så låg jag bara i sängen och vilade, har fortfarande inte blivit av med detta som jag har fått. Imorgon ska vi nog mest troligt till akuten och få hjälp.. På eftermiddagen igår så for vi till Gränsvallen där nya HFF spelade mot gamla HFF (pappa spelade i gamla laget). Efter det for jag och Tilde till m&m.

Just nu är vi bara en sväng hemma hos oss, men ska senare till m&m igen. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar