onsdag 27 juli 2011

The best thing about a picture is that it never changes, even when the people in it do.

Hejsan! Idag har jag kommit hem från Luleå:) Pappa kom och hämtade mig och Tilde vid 12 tiden. Igår kväll kunde inte Vilmar somna, så till slut tog jag och Tilde honom till "mitt" rum, där vi sover i en dubbelsäng. Och han har faktiskt varit duktig! Han har inte vaknat något på natten, han somnade nästan direkt, och det var super mysigt att sova med honom;)<3 Han vaknade vid 6 tiden, då förde Tilde honom till M&C, oså somnade vi om igen...

När mamma slutade jobbet idag så for vi till Kukkola, där vi badade x 2, super skönt, och åt mat. Senare på kvällen så tog jag en snabb dusch och sedan for jag ut med Ville och Malin. Vi mötte Jesper och Ina oså har vi hängt:)

Nu ska jag surfa, ciao!


Här får ni en massa mobil-bilder. Det är allt ifrån bilder som tagits nyligen till bilder som tagits för flera veckor sedan, enjoy!













1 kommentar:

  1. Din länk kommer upp under dagen, som tack för att du röstade på mina bilder! :D

    SvaraRadera