söndag 3 juli 2011

I just hope you're thinking about me too.

Home sweet home! Jag är äntligen hemma (har varit det i flera timmar nu) och det är så skönt! Har kommit fram till att ända sedan jag fick sommarlov (2 veckor sedan) så har jag bara varit hemma i 2 nätter!! Jag har varit i Luleå, i stugan och i Sophies stuga, ojoj.

Igår gick vi ju ut och åt som jag skrev. Efter det så har vi suttit vid Erikssons stuga ett tag. Oså har jag, Ville och Mathilda åkt en karusell (det var tivoli där) och ätit sockervadd, mums. Sen senare mot kvällen så gick vi till lobbyn och satt där i fåtöljerna och drack;) Vid 2 tiden la jag mig.

Idag gick jag och mamma ut till stranden. Men det blåste så mycket så vi packade ihop våra saker och drog. På vägen hem stannade vi på ett av mina favoritställen. Vi for och hälsade på mina favorit grabbar Vilmar och Leo♥ 


Jag är så sick trött så ska faktiskt lägga mig nu. Men ska läsa lite av Dear John innan jag ska sova.

HEJDÅ.

Haha, hittade världens sötaste bild i min morbrors fotomapp; Vilmar♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar