fredag 1 juli 2011

All I need is you.

God morgon! Alltså haha, jag kan inte skriva vart vi är för ööö (ni vet den där bokstaven efter o, den funkar inte, haha). Men jaa jag är @ havsbadet i (ni vet bokstaven)iteå, haha lite krånigt blev detta nu;)

Igår anlände jag, ville och min far (haha) hit nån gång @ kvällen. Vi gick runt och glodde @ stället innan vi gick och sov. Idag gick vi och åt frukost redan halv 7. Efter det for Ville och far iväg och dömde (det är ju iteå summer games här just nu, det är därför vi är här!) och jag gick till rummet och la mig igen:)

Vaknade för snart en timme sen. Har hunnit vara i duschen och fixat till mig, snart nån gång efter 11 kommer Ville och far och hämtar mig oså ska vi och äta lunch:)) Det är tydligen skitvarmt här, snackade med Ville i telefonen för en stund sedan. Dessutom har vi glömt solkräm, gr8! ;) Dessutom kommer mamma också hit @ eftermiddagen/kvällen, hon var tvungen att jobba idag.

Men det var allt för idag, CIAO<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar