lördag 20 november 2010

I love you man!




Aah, jag är så glad över att Nisse äntligen har kommit hem!!:D<3 Hade typ seriöst nästan gett upp hoppet ju, skulle ju fan inte fira jul om han inte skulle ha kommit tbx innan, haha serri då är det galet!;)

Men iaf. Mamma låg och sov på soffan och jag satt i fåtöljen och kollade på oc, med hörlurar på, oså hörde jag något som lät som en katt utifrån. Då steg jag upp och gick mot dörren och då hörde jag något som krafsade på dörren, öppnade den och där satt Nisse:D Haha, shit alltså jag ba sa högt NISSE, oså vaknade mamma och typ hoppade upp!!:D

Han har varit så otrooooligt kelsjuk sen han kom!! I början, just när han hade kommit hem, så hade han inte tid att äta mat! Han gick hela tiden och jamade och gosade med oss och typ kollade att det verkligen var vi, haha:D Ibland gick han till matskålen, men då åt han bara i någon sekund och sen kom han till oss igen!:D<3 Just nu ligger han och sover, ska flytta honom till min säng;) Han borde vara sjukt trött efter att ha varit ute i 3 och en halv månad!! stackarn<3

Men jepp, hörs imorgon, nu ska jag mysa med min kille!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar