onsdag 3 november 2010

Födelsedagsfirande x 2

Hehe, märkte just att jag bara har lagt in en massa bild-inlägg idag och igår kväll, alltså senast jag skrev var på flygplatsen (Arlanda) igår!;)

Idag har jag och Ville farit till Säivis vid ungefär 12 tiden! Malin fyller år imorgon så vi har firat henne:) Inte bara vi då, det var ju lite andra där också;)
    Vi kom hem just före 16.00 och då kom Sandra först och sen kom mamma hem + Tilde:) Då åkte vi till mommo och moffa och fikade, för Janne fyller år idag!:) Och vet ni vad... Trodde ju att vi skulle äta middag idag hos m&m men så blev det ju inte så jag har inte ätit nå mat idag, alls, herra jestanes!;s

Just nu är jag och Sandra i varsin säng (hon sover över här) och vi har varsin dator:D Tror nog att vi ska kolla på O.C. snart, kanske:) Men jepp, ciiiao<3

Bild på presenten jag gav till Malin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar