lördag 13 november 2010

Hello, hi you! Who said that?

Yoo! Igår for vi till stugan, vi är här nu:) När mamma slutade igår så hämtade vi Tilde oså for vi till stugan;) Jag hade tagit med både ps3 och wii så att vi kunde sjunga singstar och spela. Men vi fick inte igång ps3, så det gick ju inte, och dessutom hade vi glömt kontrollerna till wii, så det gick ju inte heller! (Fast idag har vi varit in till stan så då tog vi kontrollerna).
    Igår så visade dem EMA galan på MTV, så jag kollade på den. Fram till 20.00 då mamma ville kolla på idol så då lade jag det på inspelning ist, så jag kunde kolla resten idag. Men när jag skulle göra det så hade det såklart inte funkat, fett irriterande, fick typ nästan damp ju!, nästan;)

Idag har vi som sagt varit in till stan, vi hämtade mommo:) Idag är det jag, mamma, Tilde och mommo här i stugan:P Pappa for imorse till Stockholm! När vi kom tbx till stugan så gick jag och Tilde ut. Vi tog systemkameran och en spark oså for vi efter "mini-vägen" och fotograferade:) Men att få fram sparken var ju inte det lättaste!! Den var i den ena ladan bakom alla sommarmöbler!! Fick flytta en massa saker;)

Nu ska jag gå upp och spela wii, tjing!<3

h3h3, gammal bild på mig;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar