onsdag 10 november 2010

B-andy

Tjo! Idag har vi slutat vid 1500 nån gång;> När jag och Sophie gick hemåt (vi skiljs åt efter ungefär halva biten, då jag fortsätter mot mitt hem som är längst bort typ,yyeey), jaa men iaf när vi alltså gick hem så var jag på väg och ramla flera gånger!:D Jag hade uggs på mig och det är mycket snö, jaa ni förstår, dålig kombination!;) Men som tur var så fick jag hålla i Sophie, hehe;D Och som tur var nr2 så klarade jag mig också när jag gick själv! Jooo men ni antecknar väl nu;)

Om ungefär en o en halvtimme ska vi till g-vallen och glo på bandy:) Dessutom ska Sophie med denna gång:D Hoppas verkligen att dem har den tjocka, äkta "bandy-korven" nu!! Förra gången hade dem smala, grillade korvar, inte en hit ska ni veta.....!;)

Jag har nyss kollat på oth och nu ska jag facebooka;D


BILDER FRÅN IDAG:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar