söndag 24 juni 2012

Why do people feel safe under blankets? It's not like a murderer will come in thinking “I'm going to kill.. ah damn he's under a blanket”

Förlåt för sämst uppdatering, men internet s-u-g-e-r här i stugan, så jag har inte ens orkat bry mig... På fredag var det alltså midsommar. Då kom mommo, moffa, Janne och Tilde hit till stugan och vi åt god mat och umgicks. Sen så badade vi tunna också och tog några dopp i havet. 

På lördag när jag och Tilde vaknade så tog vi på oss bikini direkt och gick ut och solade ett tag. Senare åt vi god middag + efterrätt med grannarna och på kvällen badade jag, mamma och Tilde tunna igen. 

Idag har vi solat igen. Har ju nästan börjat bli brun. Och nu har vi äntligen startat "projekt gäststuga" lite smått. Vi har nämligen börjat tömma ladan (som ska göras om till en stuga). Jag och Tilde var så svettiga efteråt så vi hoppade i havet och badade ett bra tag. För ett tag sedan förde vi hem henne och nu chillar vi bara.



Jag gjorde både på fredag och lördag goda sommardrinkar till mig och Tilde.


Sommartårta made by me! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar