lördag 2 juni 2012

I'm glad no one can see the crazy faces I make to myself in the bathroom mirror.

Och då var studentbalen 2012 över. Eller jaa, inte för själva studenterna då, hehehe. Dom kommer nog inte hem på ett tag. Vädret idag har i princip sugit, och gör det fortfarande. På morgonen var det perfekt, soligt, molnfritt, typ vindstilla och värmen steg hela tiden. Sen, lagom till balen, började det blåsa och regna ordentligt. Alla studenter hade paraply, men fina var dom ändå. Jag agerade som sagt fotograf till Ville och Malin. Även Sophie var med mig och hjälpte till. Vi tog tillsammans över 400 bilder. Fast sen minskade ju antalet när jag rensade bilderna, men ändå. Senare så trotsade jag det hemska vädret och tog vespan till mommo och moffa som bjöd mig på middag.

Min stiliga storebror!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar