måndag 4 juni 2012

That awkward moment when you realize you're walking in the wrong direction, so you hit your pockets pretending you forgot something.

Igår gjorde jag inte så mycket. Haha, på natten nån gång, när Ville och Malin kom hem från balen, så vaknade jag av att Ville stod och "glodde" på mig vid min dörr. Dom var inte säkra på att jag var hemma. hahahaha, weirdos! Sen på förmiddagen så for jag med dom två + Jesper till Big Smajl och åt.

Idag hade jag sovmorgon. Kom till skolan, hade historia där vi fikade, hade en film igång och pratade betyg. Slutade och tog bussen hem. Och nu har jag sommarlov. h-ä-r-l-i-g-t! "tidigare" idag så tog jag cykeln till Soppi där vi kollade på en film. Sen så tog vi en cykeltur runt hela Happis, bokstavligen, + lite till, och inte tog det länge inte. Super härligt var det. Hoppade i duschen direkt jag kom hem för det var varmt. Nu; kolla på Vampire Diaries!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar