torsdag 21 juni 2012

For the haters --> ╭∩╮︶︿︶╭∩╮

Nu är mitt sommarjobb officiellt över och jag har tjänat money money :D Som kommer i slutet av juli... Men då har jag ju pengar efter att jag varit i Göteborg också, hallelujah. Nå men, det har varit trevligt att ta hand om småbarnen, ibland. Haha, ibland har man blivit så awöengwakgpå'wakgwöaegeirg för att ingen lyssnar på en och vill inte göra som man säger... Meeen, det ska väl inte vara perfekt antar jag ;) 

Nu är jag i stugan och här ska jag fira midsommar. Måste bara säga att jag HATAR mygg. Men vem gör inte det?? Jag var för en stund sen ute och fotade, bara en snabb sväng, och jag blev attackerad av myggjävlarna.... Jag vill bara mörda alla mygg som finns, och när jag säger mörda så menar jag mörda mörda mörda!!! Okeeyy, nu ska jag ta det lugnt. Adios!


2 kommentarer:

  1. Hej söta!! Glad midsommar!!!! Hoppas du får en kanon dag!


    Var gärna med i min tävling, där du kan vinna ett valfritt smycke:)

    http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/tavling-i-samarbete-med-cbe-1.html

    SvaraRadera