fredag 8 juni 2012

The biggest lie I tell myself is, “I don’t need to write that down, I’ll remember it.”

Var ett tag sedan jag bloggade. Men tänkte att det är onödigt och blogga när jag ändå inte gör något speciellt.. Men nu vart det dags igen. Igår var jag iaf på mitt första möte om sommarjobbet, som börjar lite smått imorgon, ska städa i Marielund då. Idag är det studentdag här i Happis och Ville och Malin tar studenten. Så jag ska om en liten stund ta mig till Aspen där det håller hus. 

Sen blir det en mini fest här hemma med släkten. Inte för att det är många som kommer. Mamma ringde för bara en liten stund sedan att Vilmar och Leo (och Markus & Christin såklart) inte kan komma, för Vilmar har blivit sjuk :( Och Tilde kan inte heller komma för hon är inte hemma. Men vad ska man göra?? Får väl sörja lite ett tag och sen vara glad igen, haha.


1 kommentar: