lördag 23 april 2011

The heart wants what it wants.

Ehehe, var ett tag sedan jag bloggade. Men har inte haft tid faktiskt! På torsdag så skrev jag ju att det skulle komma folk hem till oss, och det gjorde det. Vi var 7 stycken. Vi har sjungit singstar, spelat buzz, sjungit lite mer och bara hängt. Alla 7 sov i vardagsrummet, haha! Vi hade 4 madrasser och en soffa, men det funkade.

Igår var jag först ute på stan med Ville, Malin, Soffi och Elin. Vi drog först till Ikea och köpte mjukglass. Oså har vi varit på bl.a. Stadium. Lite senare så åkte jag, Ville och Malin till stugan. Här har vi solat, så mycket som vi hann iaf, vi flyttade oss efter solen. Oså har vi premiär badat i tunnan för iår, härligt! Haha, dessutom så har vi gjort typ en koja på loftet med en massa filtar, och där har vi sovit, mysigt!

Idag har jag och Ville följt med mommo och moffa till Kukkola. Där har vi njutit av solen, grillat korv och lite annat. Just nu är det bara jag och mommo här i stugan, alla andra är på vift. Sry för ett lite långt inlägg, menmen, nu måste jag springa ner och fylla på lite ved till tunnan. Ska bada även idag!

Hejdå<3


Jag och Malin igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar