måndag 4 april 2011

Gästblogg aLÁ SOPHIE

MOSHI!!

JAG HETER SOPHIE PELLI. OCH JAG SKA BLOGGA ÅT JOSSA (NI KAN KALLA HENNE MONO FAKTIST!!!!

MEN NU SITTER VI OCH PRUTTAR OCH RAPAR I ETT LITET RUM I SKOLAN, GISSA OM JOSSES PRUTTAR STINKER... typiskt josse...
SENARE HAR VI JU MATTE SÅ JOSSE MÅSTE PRUTTA NU SÅ ATT HON INTE SKÄMMER UT SIG  FRAMFÖR HELA KLASSEN LIXOM....

Men men... OJJSANNNNN nu brakar det till riktigt högt....

Senare har vi bad också... Hoppas josse inte skiter i poolen...

Men igår var jag josse, min mamma och josses mamma på bio, och kollade på black swan, riktigt läskig fil dära vettni!!!! HOJJA sket nästan på mig, Igentligen ska detta vara en hemlighete men:

PEOPLE JOSSE SKET PÅ SIG I BIO SALONGEN!!!!!!

sorry josse....

Hare gött alla läsare!!!










BER om ursäkt om jag har grammatik fel.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar