onsdag 25 juli 2012

You know what I think hurts the most? The feeling of being replaced. It's like no matter what you did, it wasn't enough to satisfy them.

Det var länge sen! Under tiden som jag inte bloggat har jag hunnit jobba, varit i stugan, varit i Kukkola med Tilde, Vilmar och Leo har även varit på besök i Kukkola (och Markus och Christin så klart då), oså har jag varit hemma. Igår brann det på Cape East, men det vet nog hela Haparanda. Så fort något händer i lilla Happis blir alla nyfikna. Det var fullt med åskådare vid CE när det brann.

Imorgon åker jag till Göteborg med ett gäng. Kommer vara där till måndag och leva livet. Och jag kommer ju se Bruce Springsteen på fredag!! Imorgon blir det liseberg. Men först måste jag stiga upp vid 2 tiden, på natten. Vi har ett riktigt tidigt flyg. Flyger från Kallax vid 6 tiden, byter flyg på Arlanda och är framme i gbg vid 9 tiden. Adios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar