tisdag 17 januari 2012

She fakes a smile and says she's okay, but in reality she's barely made it through the day.

Imorse på bussen så satt jag och typ halvsov och helt plötsligt bang! Jag blev jävligt skraj och tänkte; nu dör vi. Vad hände dårå? Jo, vi krockade med en älg!!! Det blev ett hål i framrutan och det var en massa glassplitter på golvet och sätena, nere dårå, inte uppe! (jag satt nere med Sophie)... Jaa men så vi var stillastående ett tag. Jag satt bara på min plats och fattade inte vad som hade hänt, höll bara på och prata om random saker med Sandra och Sophie, hehe, udda. Sen så kom det en ny buss oså åkte vi iväg med den, som om inget hade hänt. Sen när vi kom till Sangis så hörde vi några hålla på och gnälla hur mycket som helst på att bussen var så sen, men va fan, vi krockade ju! 

Jaa, men skolan var iaf chill. Till engelskan kom vi sent och där gjorde vi en läsförståelse. Sen på idrotten så var jag på gymmet och nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mig. Det känns inte nu som att jag har krockat idag, känns som en dröm eller något. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar