tisdag 17 juli 2012

When i have kids i'm going to make them watch the 2012 movie & tell them, "Yup, I survived that!"

Min tid i Luleå (förutom fredag som jag redan skrivit om):

Lördag: Jag och Tilde bor i princip i den inglasade verandan. Vi är där på morgonen ensamma, när btw huset var helt tomt när vi vaknade. Markus, Christin och pojkarna hade åkt ut med bilen utan att säga något till oss, för vi låg och sov, haha. På kvällen tar jag och Tilde en cykeltur och stannar till vid affären och handlar, intressant eller hur?! Sen senare på kvällen så spelar vi + Markus och Christin Trivial Pursuit. Men det var assvårt för det var det nya spelet för vuxna.

Söndag - Jag får ett samtal av pappa att det inte blir något jobb för mig på måndag (hallelujah) så jag kan stanna en dag till i Luleå. Strålande väder. Jag, Tilde, Markus, Vilmar och Leo tar bilen in till stan. Vi stannar på något ställe där det finns en strand, en lekpark och en kiosk. Vi leker i lekparken för det mesta med pojkarna. På kvällen spelar vi hjärter sju med poäng.


Måndag - Det är super väder igen. Vi är ute på gården för det mesta där pojkarna får bada i deras mini-uppblåsbara-pool och jag och Tilde leker med fotbollen. Sen på eftermiddagen åker jag till stugan, där jag badade tunna och hängde + sov över natten där.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar